mercoledì 11 marzo 2009

Nu stiu ce ar trebui sa scriu...

Am creat acest blog cu foarte mult timp in urma...Am scris,initial,un articol,dar l-am sters...Era asa,un fel de "batere a campilor",scris doar de dragul de a scrie,poate din curiozitate,pentru a vedea daca..."iese pe net",daca ramane acolo,in acea memorie atoatecuprinzatoare si atoate...suportatoare(cam fortata exprimarea,ma refeream la faptul ca,saraca memorie a internetului e obligata sa ne suporte pe toti asa-zisii blogeri,indiferent daca avem sau nu ceva de spus/scris)..M-am gandit si razgandit,sa scriu/sa nu scriu,sa scriu despre asta sau despre cealalta,sa scriu pentru anumite persoane sau pentru toti...Dar oare am ceva de spus?!?Sau,daca am ceva de spus,cine sunt eu pentru a transmite si altora opiniile mele?Oare nu cumva e un gest de grandomanie,acum,ca se poate"scrie la gazeta"indiferent daca ai sau nu talent jurnalistic?Oare nu cumva e un gest egoist in a-ti publica elucubratiile ,crezand in sinea ta ca ai ceva de spus?...Oare nu ti se dilueaza personalitatea,"dezbracandu-te"(in mod voluntar)in fata tuturor celor care iti vor citi articolele?!?...Dar,pana la urma,m-am hotarat...Voi incerca sa scriu zilnic un articol,un fel de comentariu al celor traite de mine sau a celor intamplate in lume...Limba in care voi scrie va fi limba romana,mizand pe faptul ca e limba pe care o stapanesc cel mai bine,chiar daca "publicul"va fi limitat doar la cei aproximativ 25 de milioane de vorbitori,dintre care,probabil,20% au acces la internet,raman deci 5 milioane;dintre acestia cam 5% citesc bloguri,deci raman 250000,dintre care cam 0,001% vor ajunge la blogul meu,deci ma pot baza pe...250 de cititori...Ramane de vazut in cat timp...

Nessun commento: